Los bericht bekijken
Re: Nieuwe afslankpil Alli?
Oud 30 mei 2009, 13:15   #7 (permalink)
EllesD
Junior Lid

EllesD is offline

Wink Nieuwe afslankpil Alli?

Toch leuk dat er nog iemand bezig is. Heb op internet beetje gezocht naar andere gebruikers, maar kon relatief weinig vinden.

Ben vandaag 1 week en 1 dag bezig, en het bevalt zeker goed. Toen ik in de spiegel keek, zag ik wel dat ik wat kwijt was. En toen ik gister op de weegschaal ging staan merkte ik het ook 2.5 kilo al Maar het is wel inderdaad letten op wat je eet en het vet. Ben ook een eet-dagboekje begonnen, kijken wat ik zo allemaal op een dag naar binnen werk. Nu na een week weet ik wel dat het vrij veel was. Nu ben ik al met "normale" porties bezig en heb zelfs een keukenweegschaaltje gekocht.

Alli is voor mij een stok achter de deur om samen met gezonder eten en sporten (bodypump 2x in de week, pilates 2x in de week en zumba 1x per week) toch een wat gezonder en slanker persoon te kweken.

Die "voedingsgerelateerde effecten" zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven, haha. Afgelopen maandag inderdaad werd ik afgestraft, en vanmorgen eigenlijk ook wel.. Gisteravond ook uit eten geweest. Sushi weliswaar, maar toch proppen ze ergens vet in zoals ik kon merken

Zit nu al lekkerder in m'n vel omdat ik weet dat het werkt en ik al afgevallen ben. Zelfs m'n moeder zei dat ik dunner was (en dat wil wat zeggen, want dat zegt ze niet zomaar :P )

Dus denk dat ik hier gewoon per week m'n bevindingen ga vertellen... Hopelijk is het voor anderen ook het proberen waard.
  Met citaat antwoorden